Social Media Marketing

معرفی دوره Social Media Marketing

دانشجویان عزیز توجه داشته باشید دوره ها شامل پشتیبانی نمی باشد و  بخش گفتگو برای چت بین دانشجویان می باشد .

در دوره بازیابی شبکه‌های اجتماعی، به بررسی اهمیت تعاملات جامع در فضای آنلاین و دیجیتال می‌پردازیم. شبکه‌های اجتماعی و آنلاین یکی از بهترین کانال‌ها برای بازاریابی ارگانیگ و تبلیغات آنلاین در دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

در این دوره مراحل کلیدی سفر مشتری را در طول شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌آموزیم و با برترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی آشنا خواهیم شد. همچنین این دوره به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های اصلی و محوری، تنظیمات و تبادلات اساسی جهت بهینه سازی پست‌های شبکه اجتماعی را بشناسیم.

سرفصل ها و زمانبندی دوره Social Media Marketing

بخش

عنوان

هفته

مفاهیم Social Media

مفاهیم اولیه و آشنایی با کمپین

هفته اول

تعریف کمپین

هدف کمپین

استراتژی کمپین

ارزش گذاری کمپین

آشنایی با توییتر

توییتر

هفته دوم

ایجاد پروفایل کسب و کار و جذب فالوئر

استراتژی بازاریابی در توییتر

تولید محتوای مناسب و هشتگ نویسی

ابزارهای مرتبط با بازاریابی در توییتر

راهکارهای افزایش در اثربخشی محتوا در توییتر

آشنایی با اینستاگرام

اینستاگرام

هفته سوم

ایجاد پروفایل بیزینس و تکنیک های جذب فالوئر

راه های درآمدزایی از اینستاگرام

استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

تولید محتوای مناسب و هشتگ نویسی

ابزارهای مرتبط با بازاریابی در اینستاگرام

امنیت پیج و مفهوم shadowban

اینفلوئنسر مارکتینگ

آزمون میان ترم

آشنایی با لینکدین

لینکدین

هفته چهارم

ایجاد پروفایل شخصی و شرکتی

نحوه افزایش کانکشن ها

استراتژی بازاریابی و ایجاد محتوا

ابزارهای مرتبط با بازاریابی در لینکدین

آشنایی با یوتیوب

یوتیوب

آشنایی با یوتیوب استودیو و ایجاد کانال شخصی

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

اینفلوئنسر مارکتینگ

استراتژی بازاریابی و تولید محتوای مناسب

افزایش فالوئر در یوتیوب

نحوه تعریف کمپین

تعریف و آنالیز کمپین ها در شبکه های اجتماعی

هفته پنجم

آنالیز پست های توییتر

آنالیز پست ها و استوری های اینستاگرام

آنالیز ویدئوهای یوتیوب

معیارهای تعریف کمپین بنده و شکست خورده

تشخیص کمپین برنده و شکست خورده

تعریف KPI به ازای شبکه اجتماعی

ارائه گزارش برگزاری کمپین

آزمون پایان ترم

+نمایش

معرفی استاد دوره


آرش پژنگ

آرش پژنگ

 آرش پژنگ دانشجوی سال آخر دکترای مدیریت فناوری اطلاعات و استاد دانشگاه تهران و مدرس دوره های مارکتینگ در آموزشگاه های معتبر تهران است. او دارای مدارک معتبر بین المللی از بنیاد آکسفورد انگلستان، گوگل می باشد. در حال حاضر مدیر فروش و بازرگانی یکی از شرکت های معتبر نفت، گاز و پتروشیمی اماراتی می باشد. عضو تیم مارکتینگ و توسعه کسب و کار پیام رسان آیگپ، مدیر تیم محتوای سوشال مدیای آکادمی آنلاین باشگاه پرسپولیس و مشاور و مجری بسیاری از کمپین های بازاریابی و  تبلیغاتی شرکتها و  استارت آپ های بزرگ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *