علی عبدالرزاق

علی عبدالرزاق


علی عبدالرزاق مدرس دوره آموزش Lead Generation، کارشناس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی  و دارای مدرک مارکتینگ از دانشگاه British Columbia کشور کانادا می باشد.علی عبدالرزاق بیش از هفت سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی فرآیند و مدیریت کسب و کار را داراست و در سال های اخیر به تدریس در حوزه های مختلف مدیریت و بازاریابی، از جمله امکان سنجی، تجارت الکترونیک و Lead Generation مشغول بوده است.

وی فعالیت کاری خود را در کانون فرهنگی آموزش «قلم چی» آغاز نمود و در مدت کوتاهی به عنوان مدیر تولید فیلم های آموزشی این موسسه مشغول به کار و فعالیت شد. پس از حدود دو سال علی عبدالرزاق را به شرکتی مستقل ولی همکار با قلم چی منتقل نمودند تا مالتی مدیای آموزشی کانون را تولید و توسعه دهد. از تجربه های کاری او در زمینه آموزش، تولید پر تیراژ ترین فیلم آموزشی کشور ( به عنوان مدیر تولید )، تولید نرم افزارهای تکمیلی کتاب های قلم چی(به عنوان طراح و مدیر تولید)، فعالیت به عنوان یکی از اعضای گروه طراحی آزمون های سراسری تشریحی، مدیر اجرایی طرح ملی اشتغال زایی در تراش سنگ های قیمتی، تاسیس نخستین مرکز مشاوره تخصصی برای اولیای دانش آموزان دبستانی و حضور به عنوان سرپرست اجرایی در GoToClass می توان نام برد.

اما او فعالیت خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین سالها قبل و از طریق وبلاگ نویسی آغاز نمود. چندی بعد به دلیل برخی مشکلات وبلاگ علی عبدالرزاق بسته شد. ولی او همچنان بر حسب علاقه و اشتیاق به این کار فعالیت های خود را پس از علم اندوزی و کسب تجربه بیشتر از طرق مختلف ادامه داد. هم اکنون او به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ در چندین مجموعه فعالیت دارد اما به واسطه پیشینه آموزشی خود همواره به یادگیری و تدریس علاقه مند بوده و اخیرا دوره Lead Generation خود را به صورت رایگان و با استقبال غیرمنتظره مخاطبان ارائه نموده است.

صفحات اجتماعی وی را نیز می توانید از طریق لینک های زیر دنبال کنید.

LinkedIn
Instagram
Telegram
+Google

معرفی ابزارها و استانداردهای دیجیتال مارکتینگ